zaterdag 16 maart 2013

Koffers

Hier alweer een blogje van mij, ik moest gewoon deze prachtige koffers met jullie delen! Sinds vandaag zijn ze van mij.. Ik ben er super blij mee, en krijg helemaal zin om mijn slaapkamer te restylen! (: De koffers heb ik via marktplaats goedkoop op de kop getikt, en ze zijn lekker oud, maar wel mooi oud! ;) Oud maar goud om maar zo te zeggen.. Wie zal ze gebruikt hebben, waar hebben ze gestaan, achter deze koffers zit vast een hele geschiedenis, heerlijk om daar over na te denken ;)



Groetz,   Joanne

4 opmerkingen:

  1. mooi gescoord zeg...geniet er maar lekker van

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn prachtig, Joanne!

    Fijne zondag!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super stoere koffers Joanne!!
    ik heb je genomineerd voor de liebster award kijk snel op http://todays-miracle.blogspot.nl

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen