maandag 5 november 2012

Etaleren + traktatie

Wat heb ik een creatief dagje achter de rug. Helemaal leuk natuurlijk..(: Vandaag op school hadden we etaleren, samen met een klasgenoot mochten we een etalage maken. Wel moesten we rekening houden dat het een jeans etalage moest worden! Het was erg leuk om te doen en uit te proberen, donderdag gaan we de etalage nog een keer maken, maar dan met enkele veranderingen en met echt alle details, vandaag was het oefenen. Hieronder de foto van de door ons gemaakte etalage op het Cibap!


Maar dit is nog niet alles wat ik vandaag gemaakt heb, want jaaa.. mijn kleine zusje word morgen alweer 5 jaar, en ze wil wel heel graag trakteren op school. Dus grote zus is maar even voor haar aan de slag gegaan. Allemaal cupcakjes  (niet zelfgemaakt hoor ;)) en daarop een witte spekbal, een een paddenstoel. En natuurlijk een vlaggetje aan een stokje! Mijn zusje kan morgen als een trotse prinses de klas rondgaan!



Tot de volgende keer!

Groetsz Joanne

1 opmerking:

  1. wat zal je zusje hier blij mee zijn geweest zeg, jammie
    enne prachtig zo deze proef etalage
    leuk dat je bij me meedoet
    lieve groet jenneke
    enne een volger erbij☺

    BeantwoordenVerwijderen