dinsdag 27 november 2012

Pinterest

Pas had ik het over we heart it. Nu een blog over pinterest. Een site die ook heel veel leuke plaatjes heeft over van alles en nog wat. Een site vol inspiratie! Ook hier heb ik een account aangemaakt en al behoorlijk wat plaatjes opgeslagen. Hieronder volgens foto's van cupcakjes en lollypops die versierd zijn met marsepein. Ze zijn zoooo leuk! Jammer om ze op te eten... Ik krijg nu wel heel veel zin om ook weer eens te gaan bakken en misschien ook een poging doen om cupcakjes te versieren met marsepein! Ze zijn ook erg leuk om met een verjaardag aan de visite te geven.. Leuk op een schaal of op een etagere! 

Mmmmm..

Lollipops die versierd zijn met marsepein..

En prachtige cupcakes..


 


& zoals jullie misschien al wel gezien hebben, heb ik mijn blog een nieuwe look gegeven.. Misschien dat er nog wel wat aan veranderd gaat worden, maar dan merken jullie het wel! (:


Tot de volgende keer!

Groetsz Joanne

1 opmerking:

  1. leuke site pinterest zit er ook met regelmaat op hoor

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen