zaterdag 24 november 2012

2411'12

Hier even een snel blogje van mij. Vind het zelf erg jammer dat ik niet meer tijd heb om zoveel te bloggen, maar ik zal toch als het even kan elke week proberen mijn blog bij te houden! Ook bekijk ik natuurlijk andere blogs en zal zo hier en daar een reactie geven om toch in de blogwereld te blijven! ;) En waar ik helemaal blij van word, is dat ik telkens een paar nieuwe volgers erbij krijg! Welkom allemaal, en leuk dat jullie mij willen volgen! En natuurlijk is het ook erg leuk om jullie reacties te lezen, geweldig :).. Alleen daarom al zou ik niet willen stoppen met bloggen! Ik heb nog genoeg ideeën in mijn hoofd die ik graag met jullie wil delen! Dus hopelijk tot snel.. (:

Fijn weekend!

Groetsz Joanne



Toch nog iets om te laten zien wat ik gemaakt heb,, (al een heel poos terug maar dat geeft niet!) Deze hanger bestaat uit 3 hartjes, en 2 belletjes, staat erg leuk aan de deur of aan de muur! Ik heb ze m'n zusje op verjaardag gegeven en zij heeft ze nu op haar slaapkamerdeur! (:

2 opmerkingen:

  1. nou dan had je een pracht kado om te geven joanne, ik vind hem geweldig mooi ♥
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk gemaakt hoor!!! Erg leuk dat ze hem al heeft opgehangen geeft je toch een fijn gevoel toch?
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen