woensdag 14 november 2012

weheartit

Dit keer geen blog met iets wat ik gemaakt heb, maar wel met een site waar ik de laatste tijd veel leuke dingen van haal! En deze site heet: www.weheartit.com - een site boordevol leuke plaatjes, over vanalles en nog wat. Typ een woord in en je bent er bijna zeker van dat je plaatjes te zien krijgt. En als je een account aanmaakt kun je deze plaatjes ook nog in verschillende mappen opslaan. Een van mijn mappen is natuurlijk Interieur. Hieronder laat ik enkele plaatjes zien die ik gevonden heb op weheartit.com! Een site waar je inspiratie op kunt doen. (:








Nu ik wat plaatjes heb toegevoegd zie ik dat het bijna allemaal witte interieurs zijn, maar dat geeft niet, wit geeft namelijk een heerlijk fris gevoel en laat de ruimte groter lijken. Dit zijn nog niet alle plaatjes die ik heb maar het zijn er teveel om in 1 keer te laten zien, dus wie weet laat ik er nog wel eens een paar zien, maar je kunt natuurlijk ook altijd zelf kijken! (:


Groetjes Joanne en tot de volgende keer..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten