donderdag 11 oktober 2012

School

Inmiddels ga ik al heel wat weekjes weer naar school! Op school maak ik erg veel dingen.. Heb ong. 6 uur theorie in de week en de rest praktijk.. (: Heel erg leuk dus! Alle dingen die ik maak, zet ik ook op de foto! (tenminste bijna alle dingen) Misschien raad je al wel wat ik deze keer met jullie wil delen.. Inderdaad, de foto's die ik gemaakt heb.. Dus hieronder volgen enkele dingen die ik dit schooljaar al gedaan heb, ik zal niet alles plaatsen want zoals ik al zei heb ik niet overal een foto van!

---


 Deze opdracht moesten we bij 2D maken, we kregen heel veel tijdschriften en moesten daar de letters van onze naam uitzoeken.. Dit is het resultaat geworden!

***


Dan de foto hierboven! Mijn eigen gemaakte logo.. Alweer met mijn naam ;) Eerst moesten we ons logo maken met stift, daarna op de computer, erg leuk om te doen!

***


En jawel, nog een opdracht met m'n naam, alleen dan de eerst letter! We moesten deze snijden uit roofmate en daarna verven en beplakken! En zie hier het resultaat!

***


Opdracht collage maken met dingen waar wij van houden, nou dat valt wel te zien toch?! ;) Ik hou van het interieur en wil daar ook iets mee gaan doen.. Duidelijk dacht ik..(:

***


Maar dit was toch wel een van de leukste dingen.. de maquette maken! We moesten deze opdracht in 2-tallen doen. We hadden al een plattegrond gemaakt van een feestruimte, maar nu moesten we er een klein deel uithalen en dat nabouwen! Dit was echt een super leuke opdracht! :)


---

Dit was het weer voor dit keer,, een behoorlijk lang blogje met veel foto's en weinig tekst! Hopelijk weer tot snel :)

Groetsz Joanne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten