maandag 1 oktober 2012

Nodig tijd voor een nieuwe blog!

Tot mijn grote schrik zie ik dat het alweer 2 weken geleden is dat ik mijn laatste blog heb geschreven! Oepszzz,, het is er helemaal bij in geschoten.. Drukte met school, werk en nog wat andere dingen en dus ook helaas weinig tijd om echt eens lekker creatief bezig te gaan! Maar ik ga proberen de schade in te halen hoor! Ben vorige week naar de stoffenspektakel geweest, waar ik mooie stoffen heb gehaald, dus daar ga ik zoizo iets leuks van maken! Heerlijk om weer een nieuw seizoen in te gaan..(:

Wat ik dit keer met jullie wil delen is de Never ending cart & een krans die ik een tijdje geleden al gemaakt heb.. 

Maar eerst de never ending cart! Een kaart waar nooit een 'einde' aan komt en die heel gemakkelijk te maken is! Op youtube staan heel veel filmpjes waarin word uitgelegd hoe je de kaart moet maken. Misschien leuk om daar eens te gaan kijken om ook zo'n leuke kaart te maken?! Hieronder foto's van de door mij gemaakte never ending cart!


***

En dan hieronder de krans van papieren onderzetters! De onderzetters zijn gewoon van de action, de krans is van stro.. Om de krans heb ik stof gewikkeld zodat er niet overal stro ligt. Daarna heb ik heel veel papieren onderzettertjes 4 keer dubbelgevouwen en met spelden op de krans vastgemaakt. Toen ik daar klaar mee was, heb ik er 2 parel splitpennen (van de xenos) in vastgeprikt. Aan de achterkant een lint vastgemaakt, en de krans heeft een mooi plaatsje aan de kast gekregen! (:


Dit was het voor deze keer, hopelijk tot snel!

Een groet van Joanne

1 opmerking:

  1. Ik vind je krans gewoon zalig gemaakt! Prachtig!
    Nog een fijne avond, groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen