donderdag 16 augustus 2012

Heehoi,,

Vandaag een heerlijk dagje vrij gehad,, een perfect dagje om eens lekker creatief bezig te gaan! Heb vanalles gemaakt,, hier alvast een kijkje.. Heb nog niet overal een foto van gemaakt, alleen van het labeldoekje, de rest komt over een poosje zeker op mijn blog te staan! (: .. Nog even geduld dus..

Ik heb een labeldoekje gemaakt voor mijn 2 weken oud broertje! Hier kan hij lekker mee knuffelen! (: De voorkant is rood met wit geblokt, en een ster erop.. De ster is van hetzelfde stof gemaakt als de achterkant. -- donderblauw met wit geblokt -- Tussen de naad heb ik verschillende lintjes genaaid, het is  een vrolijk geheel geworden vind ik zelf ;)



En ik heb nog verschillende hartjes, een leuk hoekje op mijn kamer en verschillende glazen potjes opgemaakt! Hier zal ik zo snel mogelijk foto's van maken, zodat ik ze met jullie kan delen! 

Groet, Joanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten