vrijdag 17 augustus 2012

Mijn beloofde foto's


Zoo,, vandaag even foto's geknipt en op de computer gezet.. Natuurlijk ook maar gelijk op mijn blog! (:  Dat had ik ook beloofd, jullie hadden deze dus nog tegoed van mij!

---

Hieronder de foto's van mijn gemaakte hartjes.. Dit is nog maar een deel van mijn verzameling.. Ik heb er al veel meer gemaakt.. En heb ik er al helemaal geen plek meer voor! Dus het overige zit netjes opgeborgen in een doos, die geef ik nu altijd weg.. Een leuk kleinigheidje om te krijgen (:

Ik heb gisteren 2 grote gemaakt en 2 kleine, De 2 grote heb ik versierd met een roosje en\of strikje! ;) Ziet er lief uit toch?!


Dit keer een korte blog, volgende keer misschien wel langer, ligt er maar net aan hoeveel inspiratie ik heb! ;)

Groetsz Joanne







1 opmerking:

  1. Zo je eerste volger is een feit.
    Leuke blog heb je en bedankt voor het lid worden van mijn blog!!!
    Groetjes en nog veel plezier met je blog

    BeantwoordenVerwijderen