woensdag 29 augustus 2012

Memobord..

Hier weer een berichtje van mij! T'is al weer even geleden.. ;) 
Dit keer laat ik jullie foto's zien van mijn gemaakte memobord..
Mijn collega gaat op kamers, ze wou graag iets aan de muur hebben waar ze kaartjes, foto's etc. aan kan hangen. We kwamen samen op het idee om een mooi groot memobord neer te hangen! Samen zijn we een avondje op pad geweest om de spullen te halen.. Dit waren een canvas doek van 80x60, stof en lint.. Thuis ben ik aan de slag gegaan en zie hier het resultaat,, op de foto hieronder is het memobord zo goed als af..


En na enkele aanpassingen/toevoegingen is hij klaar om opgehaald te worden! (:
Hopen dat mijn collega 'em net zo leuk vind als ik.. ;)



- Onder het kopje 'foto's' heb ik eindelijk foto's geplaatst van dingen die ik gemaakt heb in de tijd voor ik deze blog had! ;) Dus misschien leuk om daar ook even te kijken?! -

Groetsz Joanne

1 opmerking:

  1. Hallo Joanne,

    Die is echt mooi denk even terug dat we samen ook memo borden hebben gemaakt.

    Gees.

    BeantwoordenVerwijderen