vrijdag 10 augustus 2012

Agenda pimpen..

Overal liggen er nieuwe agenda's in de winkel.. 
Grote, kleine, dure, goedkope.. Je hebt ze allemaal!
Ook mijn agenda was gearriveerd bij de ' laatste dag', tijd voor een nieuwe dus! 
Je hebt zoveel keus, maar nergens kan ik een agenda vinden waar ik nou al mijn afspraken van 2012/2013 in wil schrijven. Natuurlijk, er zijn er wel genoeg, maar geen agenda die nou helemaal naar mijn zin was! Ik wil gewoon wat anders.. Ik wil er gewoon een die mooi is van binnen, maar die van buiten lelijk mag zijn.. 
Want.., dan pimp ik 'em gewoon! 
Bij de hema vond ik er een die naar mijn zin was, dus heb ik 'em gekocht! (: Thuis ben ik aan de slag gegaan, en nu heb ik een unieke agenda waar ik al mijn afspraken in kan schrijven.. K'ben zeer tevreden over het resultaat, en zal mijn agenda altijd met plezier bij me hebben..!

Groetenz Joanne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten