maandag 3 september 2012

Hobbybeurs

Afgelopen vrijdag ben ik met mijn collega naar de hobbybeurs in Zwolle geweest! Het was geweldig leuk!(: We hebben veel leuke ideeën opgedaan! Wat een mooie dingen zagen we daar! Je handen beginnen spontaan te kriebelen bij al dat leuks, je krijgt gewoon zin om weer aan de slag te gaan! En natuurlijk hebben we flink inkopen gedaan.. Genoeg om weer een hele tijd vooruit te kunnen. ;) 

Ook hebben we een workshop gevolgd,, een klein canvas doekje omtoveren tot schilderijtje! Heel erg makkelijk om te doen, en ook nog eens heel erg leuk! K'heb het schilderijtje een mooi plekje gegeven op mijn kamer.. Ik ga er vast nog eens eentje maken! (:




Een groet van Joanne

2 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke Canvas heb je gemaakt altijd leuk om op zo n beurs rond te lopen :-)
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Joanne, wat een leuk canvas is dit, erg mooi gemaakt!!
    Bedankt voor je reactie op mijn blog, ik ga jou ook volgen!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen