vrijdag 15 maart 2013

Weer een blog van mij..

Beste volgers/mede-bloggers,

Ik ben weer terug van 'weggeweest'!
Ik zal weer proberen om zo af en toe een blog te laten verschijnen, maar de laatste tijd kwam ik er gewoon niet aan toe, druk met school en andere dingen om maar zo te zeggen. Maar mijn handen zijn ondertussen zeker niet stil geweest, en ik heb dan ook veel dingen gemaakt de afgelopen tijd. Ik hoorde zo af en toe: 'waar blijven je blogs?' Sorry, ik had het gewoon te druk ;) Wel leuk om dat te horen natuurlijk, dat je blogs 'gemist' worden! (: Daarom ga ik mijn best weer doen om dingen te delen met jullie!

Hieronder foto's van mij die ik gemaakt heb tijdens fotograferen op school! (: Ze zijn gemaakt bij interieurwinkel Nibourgh interieurs in Zwolle!








Hopelijk tot snel, want ik ben zeker van plan om het bloggen weer op te pakken! :)

Fijn weekend!

Een groet van Joanne

2 opmerkingen:

  1. heeej meis leuk je weer te lezen en wat een mooie foto's heb je gemaakt

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee, leuk dat je weer blogt! Mooie foto's idd, je hebt er wel oog voor ;)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen