donderdag 11 april 2013

Rood, Wit, Blauw en Oranje..

Een dagje ziek thuis heeft stiekem ook wel een klein beetje voordelen, tenminste als je niet heel erg ziek bent.. Zo'n dagje had ik vandaag, vanmorgen erge hoofdpijn dus maar thuis gebleven van school! Vanmiddag ging het stukken beter en ben ik heerlijk aan de slag gegaan.. Ik had nog een opdracht liggen: Van allerlei lintjes leuke dingen maken voor dit jaar nog genaamde koninginnedag! Een leuke opdracht met vele mogelijkheden.. ;) Ik had allerlei lintjes gekregen en speldjes, knoopjes.. Zelf had ik nog sleutelhanger ringen thuis die ik ook mooi kon gebruiken! Zie hieronder het resultaat van vanmiddag! Het lint is nog niet op dus ik ga er vast nog meer maken :)


Nog een fijne avond!

Grtz. Joanne




Geen opmerkingen:

Een reactie posten